Waar koop je een goedkope zilveren munt ketting?

Hooi! Ik zoek al heel lang een zilveren munt ketting met diamantjes erin. Het is een trend, dus u kent hem vast wel. Ik zoek er 1 onder de 10 euro. Graag in een standaard winkel die in elke stad wel staat, bijvoorbeeld V&D. Ik wil niet naar online winkels. Nou, als dit niet goed uitgelegd is, weet ik het ook niet meer. Alvast bedankt voor de reacties. xoxo.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Mode
1.1K
Amadea
10 jaar geleden
Dat kan alleen als die ketting verzilverd is. Een zilveren ketting van minder dan 10 euro lijkt mij alleen nep te kunnen zijn.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Een zilveren munt met ook nog eens diamantjes erin heb je niet voor die prijs.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Heb je al gekeken bij Lucardi? Of bij Intertoys?

Het beste antwoord

Misschien heeft de kruidvat ze nog?

Toegevoegd na 1 minuut:
of de trekpleister. Anders even bij de kijkshop kijken, daar hebben ze vaak ook aanbiedingen met sieraden.

Toegevoegd na 2 minuten:
of de trekpleister. Je kan ook nog even bij de kijkshop kijken.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Heel erg bedankt!!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
-

Andere antwoorden (1)

Bedoel je zoiets?
Misschien dat er op deze site nog meer bij zit die je leuk vindt,maar onder de 10 euro kom je echt niet uit.
Het is wel online bestellen,wil je weten of ze bij jou in de buurt zitten dan zal je toch echter zelf naar de winkels moeten gaan of dat je belt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dankjewel voor de tip.