Hoe krijg ik de onderkant van mijn schoenen weer wit?

Hey, ik heb blauwe adidas sneakers met witte onderkant, de onderkant is nu helemaal vies en verkleurd, hoe krijg ik ze weer wit?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Mode
2.5K

Antwoorden (4)

Voorzichtig met een sopje schoonmaken,maar waarom zou je dit doen?
Als je er één keer buiten op gelopen hebt dan zijn ze weer vies.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
AlphaLimaSierra
10 jaar geleden
Tony bedoelt waarschijnlijk de rand aan de onderzijde en niet de zool :)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja ik bedoelde de rand van de schoenen, maar bedankt voor de tip :-)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Oké dan is het nu iets duidelijker,met een sopje moet het lukken.
Een beetje wasmiddel in goed heet water oplossen en dan ermee schoon schrobben,desnoods met een oude tandenborstel zodat je de bovenkant niet raakt.
spray er wat Vanish op en poets het vervolgens schoon met een droge doek. helemaal weer zo als nieuw wordt het wellicht niet, maar je komt een heel eind.
AlphaLimaSierra
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt voor de tip, ik zal het morgen proberen!
Ik heb vans, en die waren ook helemaal vies, ook aan de zijkanten etc, in de wasmachine gedaan en ze zijn weer als nieuw! Als je ze in de wasmachine gooi, denk er dan wel aan dat je ze niet te heet was, dan krimpen ze. Dus was ze rond de 30 graden. :)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Schuurmiddel en een schuursponsje.
In no time weer witte schoenen!!!