weet iemand waar je veerextensions kunt kopen die je gewoon in je haar kunt klikken?

het liefst gewoon bij een vaste winkel, ik woon in den haag maar ik heb ze daar nergens in een vaste winkel gezien. Online kan ik ze alleen vinden, maar die moet je echt op een ingewikkelde manier in je haar brengen.

een kapper die veerextensions laat zetten, ook welkom!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Mode
1.6K

Het beste antwoord

Hoi, ik heb zelf zo'n veertje in mijn haar. Ik heb 't gewoon bij de kapper gekocht en het er ook daar in mijn haar laten zetten. Maar ik heb ook gehoord dat je 't bij de Etos ook kunt kopen en in je haar kunt laten zetten. Bij de Etos is het goedkoper dan bij de kapper. Ik hoop dat ik je heb geholpen met dit advies.

Toegevoegd na 2 dagen:
Bij de kapper €20,- bij de Etos €10,- allebei voor er in laten zetten. Ook allebei in Leiderdorp.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Zac's Alter Ego.
Prachtige kleurrijke synthetische haar extensions met veren aan een ketting. Op deze extensions zit een haarclipje om mee te bevestigen. Verkrijgbaar in verschillende kleuren.
Een haarclipje dus. Dat lijkt me niet echt ingewikkeld.

http://www.attitudeholland.nl/haar/accessoires/haaraccessoires/hair-extensions/?artdetail=132028023&utm_source=google&utm_medium=googleshopping&utm_campaign=googlebase&gclid=CNWM7dDtvrcCFfMbtAodszsAwg