Wat is het merk van deze schoenen die op de foto te zien is?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Mode
Amadea
10 jaar geleden
Zijn ze in Nederland gekocht? Zo nee, in welk land dan wel?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb ze zelf niet. Maar zag het op het internet x
Amadea
10 jaar geleden
Waar dan, heb je een link?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Van facebook heb er een screenshot van gemaakt en toen geupload....maar komt het een beetje bekend voor of ken je schoenen die er zo ui zien? X
Amadea
10 jaar geleden
Toch zal het helpen om te weten uit welk land de persoon komt die de foto op Facebook plaatste. Met Google is het niet te vinden. Dus je moet gaan zoeken op merken van sneakers die een rits hebben.
HeerVoldemort
10 jaar geleden
:-( waarom kan ik me niet herinneren waar ik dat logo al eens gezien heb. Zo frustrerend. Ik ken het dus echt ergens van.

Antwoorden (1)

LOL gevonden! 1e hit, nadat ik gezocht heb op google ik zocht eerst op nederlands Zwarte sneaker met rits.

Nu heb ik gezocht op "Black sneaker with zip"
Ze zijn vreselijk duur trouwens, $300,- of €350 :-(
Het merk is: Giuseppe Zanotti

En nu weet ik ook waar ik dat merk gezien heb, bij een hele dure schoenwinkel in Merano Italië.
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Heel eeg bedankt.....en ja ze zijn wel heel duur ik denk dat het het maar hou bij hugo bos die zijn twee keer zo goedkoop
HeerVoldemort
10 jaar geleden
Graag gedaan :-)
Amadea
10 jaar geleden
En het blijken dus damesschoenen te zijn. Ik dacht door de naam Salvador naar herensneakers te moeten zoeken.... Goed gevonden, DameVoldemort!
HeerVoldemort
10 jaar geleden
haha ik kon echt niets uit die naam halen alleen een G. Ik heb op afbeeldingen van logo's zitten zoeken. Witte schoenendozen met zwart logo... zwarte logo's met witte letters...