kun je een klacht indienen bij adidas als bij je adidas vest het hele logo op de achterkant er af is ?

bij mijn adidas vest gaat het hele logo op de achterkant eraf ik weet niet hoe het komt

Weet jij het antwoord?

/2500

Kun je doen maar dan wordt het een grote papierwinkel. Je kan beter naar de winkel gaan waar je dat vest hebt gekocht en daar je klacht indienen. Wettelijk heb jij geen zaken gedaan met Adidas maar met die winkel; zij moeten voor een oplossing zorgen!

Volgens de wet moet je klachten over een gekocht product aankaarten bij de leverancier. Hij heeft niet geleverd wat je als klant mag verwachten en hij is degene die dat goed moet maken.Je hebt recht op reparatie, of als dat niet kan, vervanging van het product. Ik ga er van uit dat je het niet jaren geleden hebt gekocht. Mocht hij zeggen dat er geen garantie op zit, dan is dat onzin. Hij moet een deugdelijk product verkopen. Kijk ook eens op de site van het programma Tros Radar, daar vind je ook informatie over consumentenrecht. Naar de producent toegaan is de verkeerde route. De leverancier is de verantwoordelijke partij.

In eerste instantie moet je inderdaad -zoals de andere reacties ook al zeggen- naar de leverancier, maar je kunt ook Adidas via hun website een mailtje sturen met je verhaal. Wie weet willen/kunnen zij ook iets voor je doen. Ze willen waarschijnlijk hun merknaam toch beschermen en dit is geen goede reclame voor ze.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100