Hoe zit een zwangerschaps jeans in elkaar? (Zie omschrijving) Waar zit de rekking en waar is deze hetzelfde als een normale jeans?

Bij een zwangerschaps jeans zie je duidelijk dat deze ruimer zit bij de buik, maar is het bij de kont en benen bijvoorbeeld gewoon hetzelfde dan gewone jeans? Of zit het daar ook ruimer?

Toegevoegd na 3 uur:
De foto die ik toevoeg is van H&M, en zo te zien is alles van jeans stof, maar hierbij is dan ook het enige wat 'breder' is, de bovenkant? Of heb je dan aan de rugzijde ook meer ruimte?

Toegevoegd na 3 uur:
De foto die ik toevoeg is van H&M, en zo te zien is alles van jeans stof, maar hierbij is dan ook het enige wat 'breder' is, de bovenkant? Of heb je dan aan de rugzijde ook meer ruimte?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (1)

Nee het enige verschil is de buik, je koopt dus een zwangerschapsspijkerbroek in je eigen maat.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Okee maar heb je dan ook een soort van skinny jeans, waarvan de bovenkant NIET hoger is, maar wel breder zegmaar? Dankjewel.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Niet hoger lijkt me erg onplezierig, dan zit de broekrand precies midden over je buik. Wat later in de zwangerschap zul je dat als erg hinderlijk ervaren en bovendien zakt hij dan waarschijnlijk af. Als je een jeans met strakke pijpen koopt, let er dan op dat het elastische stuk aan de voorkant zo ver mogelijk naar je kruis doorloopt (een stuk lager dan bij het voorbeeld), dan zit hij nog redelijk comfortabel.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
De vraag is er eigenlijk voor omdat ik opzoek ben naar een gewone skinny jeans/jeans zoals elk anders, alleen die bij de buik alleen losser zit, in het model al, vandaar zwangerschapsbroek (ik ben niet zwanger). Het liefste heb ik dus geen 'zacht' deel maar alles in jeans stof, uiteraard kan ik met passen wel kijken wat fijn zit, maar ging me vooral om dat de rest dan wel passend blijft zitten ;)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Volledig jeansstof kan niet, dat rekt niet mee zoals dat 'zachte' wel doet want dat is dus wel elastisch.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Okee want ik heb ze wel gezien dacht ik..maar dat kan dus niet van jeansstof (en dan bovenin wat extra stof) zijn?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Misschien dit wel: http://www.wehkamp.nl/mama-kind/positiekleding/broeken-jeans/mama-licious-positie-jeans-slim-fit/C50_1AJ_A3U_600599/?IT=600599_eb_001109&fotoid=0&ArtikelZoomMediaType=ExtraBeelden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
En deze: http://link.marktplaats.nl/672131812 die broeken hebben dus spijkerstof tot aan je buik en daarboven een zacht deel.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb de vraag aangepast.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik wil dus echt zo eentje als daarboven staat (en zal dan ook bij H&M zelf gaan passen) maar de rest van de vraag dus bij de toevoeging. Eigenlijk heb je het antwoord al gegeven hoor, dus ik ben al blij haha, alleen ging het me er even om dat duidelijk is dat ik de broek in de afbeelding bedoel, alles jeans stof.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik denk toch echt dat die stof erboven eraan vast zit. Kijk maar naar de door mij gegeven linken. Anders zakt je broek gigantisch af.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Kijk dus vooral naar ALLE foto's van die mp advertentie, de foto is van hetzelfde merk broek als de link die ik voor de mp gaf. Het lijkt alleen jeansstof maar er zit een lap aan vast zodat je broek niet afzakt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Aha nu zie ik het (staat erbij -_- ) maar een normale broek zakt toch ook niet af? Deze broekn mogen toch wel beetje strak zitten?
Bestaat er echt niet ergens zo'n broek, die niet hoog zit?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Een broek zakt niet af omdat die vaak toch ergens wel een beetje heup of taille voelt of wat dan ook of je gebruikt een riem of er zit iets elastisch in. Daarbij: het zit gewoon niet lekker met zo'n buik erboven als je die broek niet op kan houden.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Okee, dankjewel in ieder geval