Weet iemand nog een sauna die badkledingdagen hebben op een zaterdag of zondag?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Mode
1.4K

Antwoorden (4)

Hier een link met sauna's, die af en toe een badkledingdag hebben. U moet zelf even kijken, of u bij een van deze locaties ook in het weekend terecht kan in uw badkleding.

Toegevoegd na 1 uur:
wat misschien nog wel een alternatief is, voor een badkledingdag, is ladiesday. Dresscode is dan wel bloot, maar misschien vindt u het de eerste keer wel makkelijker, als er alleen sexegenoten zijn.
AlphaLimaSierra
14 jaar geleden
In de meeste sauna's word er niet écht moeilijk gedaan als je n badhanddoek omwikkeld.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Niet echt een oplossing. Je zult toch echt er niet omheen komen om die handdoek af te gooien bij een aantal sauna-activiteiten (sauna, zwembad, douche, turks stoombad, etc.). Tenzij je de hele dag in het restaurant gaat zitten.
In Nederland is het niet gewoon om in het weekend een badkledingdag te hebben, immers het is dan het drukst van de week.

In belgie heb je overigens veel meer sauna complexen waar altijd badkleding gedragen wordt.

Ik weet niet waar je woont, maar misschien is dit een optie voor je?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kunt je altijd aanmelden bij een Achmea Health Center, de meesten hebben ook een eigen Sauna-complex en daar is het juist verplicht badkleding te dragen. Niet alleen in de weekenden, maar altijd.