Welke (gangbare) kledingwinkel verkoopt doorgaans net iets langere kleding (lengtemaat broeken)?

Bijv: Bij C&A kun je er vanuit gaan dat je een maat groter moet kopen ("valt klein") dan normaalgesproken en bij WE een maat kleiner ("valt groot"). MIk k ben op zoek naar broeken die een lengtemaat hebben die net iets langer is dan de korte-beentjes-maat. Heeft iemand een tip? Voor dames die langer zijn dan 1m75 dus?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode
Amadea
11 jaar geleden
Bij C&A hebben ze ook L-maten, dáár moet je op letten.

Het beste antwoord

Bij miss Etam hebben ze broeken voor langere benen. Ik ben 178 en daar kan ik goed slagen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Me too!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Miss Etam is nou niet een zaak waar ik zou gaan shoppen, maar ga het nu toch proberen!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ach het gaat om een passende broek. Je hoeft je bovenkleding daar toch niet te kopen?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Miss Etam is niet mijn smaak, maar inderdaad, ze hebben secties voor dik, kort en lang. Weinig keus, maar ik heb er 1 broek gevonden. Bedankt voor de tip, want ik wist het niet.

Andere antwoorden (1)

Bij de H&M kun je redelijk goed op lengtemaat shoppen. Nu zijn de opties niet hemelsbreed, maar korte benen en brede wijdte of lange benen en smalle wijdte, kan gecombineerd worden. Ik heb het dan wel over de jeans.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ronron1212
11 jaar geleden
wat vertel je nu in je antwoord?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Beter lezen..