Waar kan ik een kaarten portemonnee bestellen waar ik alsook muntstukken in kan steken?

Hallo,

ik heb een kaarten portemonnee (zie afbeelding) maar ik zoek iets gelijkaardigs waar ik alsook muntstukken in kan doen (er zou een gedeelde op moeten zijn met een ritsaansluiting op de achterkant van de portemonnee), ik heb overal gezocht maar ik vond tot nu toe niks dus mijn kans hier even wagen, wie weet of iemand mij verder kan helpen...

Dank bij voorbaat

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode
1.8K

Het beste antwoord

Op http://www.topportemonnees.nl/contents/nl/d4_creditcard-houders.html zijn een aantal pasjeshouders waarin ook een rits aanwezig is voor muntgeld.
Je kunt er kiezen uit verschillende aantallen vakjes voor de pasjes.