Wat wordt de zomermode 2013?

Ik wil graag weten wat deze zomer weer in de mode is . En ook welke kleuren ;)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode
1K

Antwoorden (5)

Pastel kleuren en bloem motieven.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
In aanvulling op bovenstaand: zwart wit wordt een grote trend ( strepen, blokken) en de jaren '90 zijn terug: naveltruitjes, grunge en plateauzolen. Mag alleen als je de jaren '90 niet bewust hebt meegemaakt ;-)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De witte legging... Brrrrr
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Deze zomer mag alles! Denk aan felle kleuren, opvallende motiefjes en het laten zien van een beetje huid. Tegenwoordig is de tribal print helemaal hot, net zoals bloemenprint inderdaad. Voor de lente zijn pasteltinten populair terwijl voor in de zomer de fluoriserende kleuren terug zijn. Je kunt twee kanten op: lief of gewaagd. Voor een lieve look heb ik hier een voorbeeld gemaakt:
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Emerald groen is uitgeroepen tot kleur van het jaar. Verder zie je inderdaad veel pasteltinten in de mode, maar ook de fluorkleuren zie je bij bepaalde merken nog veel in de zomercollecties voor 2013.