In welke winkel kan ik een "stoffen" legging kopen?

Ik zoek een legging, lange maat (t/m de enkels), die niet van "pantystof" is gemaakt en ook niet van "spijkerstof" maar gewoon van zacht katoen o.i.d. (zoals stretch t-shirts).

Ik kan deze online wel vinden maar ik weet niet goed welke maat ik nodig heb ivm gewichtsverlies, en ik wil niet graag heel veel leggings bestellen en vervolgens weer terugsturen.

Dus, in welke fysieke winkel zou ik dergelijke leggings kunnen vinden? Ik woon in Nijmegen, de meeste grote winkelketens zitten hier wel.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode
1.2K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kunt kijken bij C&A en V&D. Daar vind je vaak bij ondergoed en nachtmode wel wat van die stof.

Het beste antwoord

Bij de HEMA en ga eens kijken bij didi, die heeft lange maar ook 3/4 lekker voor de zomer.
Houtbrox op de Mariekestraat heeft ze soms ook.
Op de Mariekestraat schuin tegenover purdy is een winkel met grote maten, zij laten.hebben ook geregeld leuke leggings. Ook bij Willemse hebben ze ze in de nieuwe colctie zitten, maar dan zou je naar Wijchen of Beuningen moeten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Bij de Hema, de Action en V&D vind je die wel.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
H&M heel veel keuze , bij de Hema, op de markt staat er vaak ook veel kraampjes met verschillende soorten leggings, V&D ,Zara
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij de Miss Etam heb ik wel es zo'n legging gekocht.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Misschien bij de Only, die zijn wel erg leuk en uitrekbaar, rond de €12 dan heb je wel goeie kwaliteit.
Succes !
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb zelf bij Esprit gekocht en bij American Apparel in Amsterdam, zijn allebei van een goede kwaliteit.