Hoe plak ik het plaatje van een bedrukt shirt terug?

Ik heb van vriendinnen een bedrukt shirt gekregen.
Nadat het in de droger is geweest, komt het plaatje er af.
Hoe en waarmee kan ik dat terugplakken?
af

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (1)

Je kunt het met spuitbare lijm proberen, wel opletten dat het geschikt is voor textiel.
Ook heb je dubbelzijdig plakbare vlieseline, te koop bij fourniturenzaken. Dat leg je ertussen en dan pers je met het strijkijzer. Moet je wel een persdoek (schone theedoek bijvoorbeeld) tussen het strijkijzer en het plaatje leggen, anders plakt het plaatje aan de zool van het strijkijzer vast.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Antoni
11 jaar geleden
Is het aan te raden dit te laten doen door een "professional"? En waar vind je zo iemand? Dat vraag ik me nu af. Misschien handig voor de vraagsteller.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik zou het zelf doen. Maar ik naai, en heb aardig wat zelfvertrouwen op dit gebied. Als je het zou willen laten doen door een professional, zou ik op zoek gaan naar iemand die bijvoorbeeld ook borduurt op textiel, zoals op handdoeken en zo. Vaak kunnen ze ook wel applicaties opstrijken