Hoe groot moet je zijn om een XS te dragen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode
25.9K
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
dus kun je een extra smal dragen met maat 164 van broek

Antwoorden (3)

Dat ligt niet alleen aan je lengte, ook aan de breedte. Verder: gaat het om een shirt of bijv een onderbroek? Een oversized shirt is niet zo vervelend als een te grote onderbroek.

Op zich kun je een shirt xs wel kopen rond de lengtemaat 164 maar nog zal het aan het model liggen. Voor ondergoed moet je niet te smal zijn, de lengte is dan niet van belang.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kleding

Internationaal XS

Confectiemaat 34

Borstomvang (cm) 78 tot en met 81

Taille (cm) 59 tot en met 63

Heupomvang (cm) 90 tot en met 92

Dit zijn ongeveer de centimeters die je omtrek moeten hebben voor maat XS, je lengte is hierbij niet van belang.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dus kun je voor een extra samal ook maat 164 hebben voor broeken