Hoe heet deze smoking/colbert?

Ik ben opzoek naar een Smoking die achteraan (op de kont) rond doorloopt en aan de voorkant korter is. Deze zie je vaak bij vampiers / hotels en is super smal aan de voorkant getailleerd. Hoe noemt men dit kleding stuk? en waar is dit te verkrijgen?

Toegevoegd na 4 minuten:
Klik even op de foto voor het voorbeeld.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode
1.2K

Het beste antwoord

Ik denk dat je het jasje van de White Tie bedoelt, zie afbeelding of onderaan bron.

Toegevoegd na 1 minuut:
Of in het Nederlands een rokkostuum.

Toegevoegd na 3 minuten:
Te verkrijgen, in heel veel winkels, bijv in de bron dus.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Klik op het zwarte vlak, ik snap niet waarom je het beeld niet ziet maar wel als je erop klikt.

Andere antwoorden (2)

een slipjas zul je denk ik bedoelen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Voor zo'n jas zijn vele namen zoals Billentikker, Pandjesjas,
Slipjas of Rokjas met billentikkers
Er zijn veel zaken waar je dat kan kopen (Gala kleding)
En als het eenmalig is kan je het beter huren.