Een harembroek zegt iets over het model, maar NIETS over de ritsen. Dit is gewoon een harembroek MET dubbele rits.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Pelle,
Ik heb een broek gezocht met 2 ritsen aan de voorkant.
En dat het dan een harembroek is kan ik niks aan doen.
En volgens mij was dat de vraag.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wim: google eens op harembroek en je snapt waarom je antwoord niet klopt. Nergens vind je een harembroek met een rits als je zo zoekt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kunt namelijk ook harembroeken kopen zonder sluiting, met strikjes, met een enkele rits, met elastiek en in een korte en lange uitvoering. Harembroek is dus gewoon niet goed. Je ziet het ook in jouw link staan: Meisjes harem broek van Hound. Los model met een verlaagd kruis. Heeft een verstelbare tailleband en sluit met twee ritsen aan de voorkant. Je zegt ook niet dat als je vraagt hoe een broek heet met een verstelbare tailleband dat dat een harembroek heet. Nee deze harembroek heeft toevallig een verstelbare tailleband én twee ritsen. Ik denk dat er geen antwoord komt op deze vraag want je kunt elke broek uitvoeren met twee ritsen, dat betekent dan nog niet dat een broek met twee ritsen een naam heeft. Je hebt ook spijkerbroeken met twee ritsen maar er is niemand die dan als antwoord durft te geven: het is een spijkerbroek (met een afbeelding van een spijkerbroek met twee ritsen).
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Pelle,
Ik ga er geen welles nietes spelletje van maken.
Hoe ik heb gezocht maakt niet uit, ik heb deze gevonden
en de naam staat er bij, dus gaf ik dat als antwoord.
Als jij een andere mening heb over de naam geef dat dan als antwoord.
(einde discussie)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kunt lezen dat ik een andere mening heb over de naam: er is geen naam voor of er is een naam voor die wij twee in ieder geval niet kennen. Waarom ga je niet in op wat ik zeg? Een harembroek is het model broek. Dat zegt niets over kleine dingetjes zoals het wel of niet hebben van 1 of 2 ritsen of geen ritsen. Waarom geef je daar geen antwoord op?
HeerVoldemort
11 jaar geleden
@Pelle, dan is er nog het punt dat de vraagsteller zegt: "Volgens mij is dat hem, dankjewel!" klinkt als een vraag die is opgelost...ook al is het dan op een manier gegaan die jij niet logisch vind. En ook al is de broek foei lelijk!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heer, het kan best zijn dat de vraagsteller DEZE broek wil hebben maar denk je dat ze zo'n broek krijgt als ze in een winkel om een harembroek vraagt? Eerlijk zeggen? Nee ze heeft kans dat ze deze broek krijgt als ze vraagt om een harembroek MET twee ritsen links en rechts van het midden.
HeerVoldemort
11 jaar geleden
...moet dat eerlijk zeggen? Ik geloof inderdaad dat je gelijk hebt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dank je!