Waar kan je Lelli Kelly schoenen vinden met maten 38 en/of 39 ?

Mijn nichtje heeft erg grote voeten voor haar leeftijd, maar wil wel graag van die leuke Lelli Kelly schoenen voor haar verjaardag. Haar schoenmaat is 38/39.

Het gaat vooral om die roze/glitterige/bloemige schoenen. Als je een tip heb voor een ander merk kan je het ook geven!!

Het liefste zoek ik een webshop, aangezien ik in een dorp woon en het zo makkelijker vind gaan.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Mode
4.3K

Het beste antwoord

Neem contact op met de importeur: Kidster Agenturen. De Beeklaan 25. 4661 EP Halsteren. T 0167 566040
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Vriendelijk bedankt, hier zal ik contact mee opnemen morgen!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
En, weet je al iets meer?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik heb ze gemaild (ik kan nu niet praten vanwege een operatie), maar heb nog niets gehoord... wacht het rustig af!

Andere antwoorden (1)

Op de meeste sites zijn ze tot maat 35 te verkrijgen. Nu heb ik 1 site gevonden die maat 37 schoentjes in maat 37 kan leveren zie link.

Die kan je vergeten...

De volgende schoen is de CUORE VELCRO MULTI FANTASY (XW) en is in de maten 24-41 te verkrijgen.

Waar je dus Lelli Kelly schoenen kan vinden in de juiste maat voor je nichtje is de site: http://www.lellikelly.it/ned/default.asp

In de laatste link die is toegevoegd staat de schoen met de juiste maat.

Mvg