waar kan je een Starbucks shirt kopen?

Ik wil graag een Starbucks shirt kopen maar ik weet niet welke winkels ze verkopen.. Graag een gewone winkel, geen online shop. Alvast bedankt voor het antwoord!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode
1.4K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Waarom zijn mensen toch altijd zo bang voor online winkels.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
http://nl.ioffer.com/i/het-t-stukgrootte-s-xxxl-van-de-t-shirt-van-de-koffie-van-starbucks-zwarte-witte-474599874
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik ben niet bang voor online winkels, ik vind het vervelend aangezien je niet kan passen, ruilen wat meer moeite kost en bovendien is winkelen in het echt naar mijn mening veel leuker. Maar toch bedankt voor je antwoord, misschien koop ik het toch wel online

Het beste antwoord

Als je op de Amerikaanse site kijkt kun opmerkten dat je ze in een Starbucks shop kunt kopen. Op de Nederlands site staat een locatiezoeker.