waar kan ik piercings vinden van helix naar oorlel ?

Ik zoek me rot naar piercings die van helix (stukje kraakbeen boven in je oor) naar oorlel (of desnoods tragus) gaan. Ik heb er één gezien van tragus naar helix maar dat is eigenlijk niet helemaal wat ik zoek. Heeft iemand enig idee waar of op welke site ik kan kijken ?
In de bijlage staat een foto van een piercing die ik ongeveer bedoel. (niet deze maar wel zo'n soort)

Alvast bedankt !

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (3)

hoihoi

zoek je zo iets
http://piercingmania.nl/helix-tragus-piercings
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Staan een aantal van die tussen, +
Ik heb een helix piercing en een tijdje geleden ook een piercing van helix naar oorlel gekocht. Deze heb ik gevonden via deze site: http://www.vouchercode.nl/vd en dan bij de V&D. Hier verkopen ze het merk Six die veel helix piercings heeft en toen toevallig ook 1 van helix naar oorlel. Het was wel met 2 steentjes met een kettinkje ertussen. Hoop dat je er wat aan hebt, succes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De winkel waar je jou piercing hebt laten zetten heeft meestal wel een sieraad die daar bij past.