Ik wil een psv shirt kopen voor een 2,5 jarige jongen. Welke maat heb ok nodig?

Ik wil mijn neefje verassen voor z'n verjaardag. Dus wil ik een psv short kopen met bedrukking. Maar welke maat heeft een 2,5 jarig iemand? Hij is net zo groot als de meeste 2,5 jarige.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (1)

De gemiddelde jongen van 2,5 is 95 cm lang dus ik zou een maat 104 kopen. Reken er wel op dat hij daar ook weer heel snel uitgroeit op deze leeftijd (half jaar) dus als je een 110 koopt zal die nu wat te groot zijn maar dan doet hij er een jaar mee.