Hoe noem je een blouse voor dames die, net als een rompertje, tussen de benen drukknoopjes heeft?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode
5.3K

Antwoorden (3)

Dames romper
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ritsuka
11 jaar geleden
Zo heet het niet
Dat heet een body. Te koop in bijna elke lingeriezaak.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ritsuka
11 jaar geleden
Yep :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nope. Een body is een lingerie soort voor onder kleding.
De vraagsteller bedoeld een body blouse, zie antwoord van crea.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Jammer dat mijn antwoord niet gecontroleerd wordt, een body is een strak bovenstuk, in model van topje of t shirt met of zonder lange mouwen, met daaraan een broekje, een bodyblouse is hetzelfde maar het bovenstuk is in het model van een blouse, ook een mooi voorbeeld op www.bonprix.nl Je moet ondermode, daarna body's en dan vind je het verschil tussen een body en een bodyblouse.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je hebt helemaal gelijk. Kan helaas niet plussen nu.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt Ytje, het gaat me niet om de plus, maar om de onterechte min, daarvoor was mijn reactie bedoeld.