Ik kocht voor mijn vader zijn 79ste verj.dag bruine UGG classics mt 43. Geen tussenmaten zei de verkoopster,nu blijken ze ietsie te klein, wat nu?

verkeerde mt gekocht?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Mijn vader hééft mt 43, maar blijkbaar bestaat er ook mt 43,5 wat de verkoopster ontkende: ze heeft gewoon geen andere maten in de kleur bruin. Wat moet ik nu doen?
Pieter2011
11 jaar geleden
Ik zou ze gewoon terugbrengen en het geld terugvragen: er is niets zo vervelend als schoenen die te krap zitten...

Het beste antwoord

Ga ermee naar de schoenmaker en laat ze oprekken dan passen ze misschien wel.
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
IDEAAL, DAT IS HET, dank u

Andere antwoorden (1)

Aanvulling op het antwoord hierboven: er bestaat ook een spray die het leer wat ruimer maakt. Ik kocht die bij de schoenmaker