Zijn dit zaalvoetbalschoenen?

Ik heb deze Johan Cruyff schoenen op de kop getikt voor een prikkie tijdens een executie uitverkoop.

Ik wilde ze gaan dragen als normale schoenen, echter ik vind het dragen van zaalvoetbalschoenen meer voor kids en heb er dan ook mijn halve jeugd op doorgebracht.

Als het zaalvoetbalschoenen zijn heb ik een mooi paar voor het sporten. Wie kan mij hier uitsluitsel over geven want ik heb er echt geen verstand van.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode

Het beste antwoord

Inderdaad, maar kijk is naar de onderkant. Als dat er uitziet als zaalvoetbalschoen kun je het ook gebruiken daarvoor.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Als ik ze zo zie zou ik ze gaan dragen als normale schoenen ze lijken me minder geschikt als zaalvoetbalschoenen