wanneer is de amsterdam fashionweek er weer?

ik wil heel graag naar de fashion week, alleen ik heb jammer genoeg gemist vorige week. Weet iemand wanneer die weer komt?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode

Het beste antwoord

De Amsterdam Fashion Week is halfjaarlijks, dus je hoeft er niet heel lang op te wachten. In juli vindt de negentiende editie plaats en worden de collecties voor de lente/zomer 2014 getoond. De exacte data kan ik nog niet vinden, maar misschien helpt het om te weten dat het in 2012 van 11 tot en met 15 juli was.
Amadea
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Nou komende 2 jaar komt het niet naar NL maar als ik jou was zou ik toch naar Londen of Parijs gaan. Zie bron.