Welke gel/wax/mouse/haarlak werkt het best om je krul zo wild mogelijk te doen?

Ik ga vanavond weer permanent laten zetten en ik vraag me af welk middel nou goed werkt voor veel volume.

A.u.b. niet middeltjes van 15-20 euro of nog duurder. Wie weet wat?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Mode
5.3K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
succes vanavond +
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Haha, dank je! :D Ik twijfel alleen tussen wát korter en heel wild: http://www.kapsels.net/kapsels2/winterkapsels.htm foto 2, of wat langer laten en minder wild: http://www.kapsels.net/kapsels/placid2.htm Ik ben benieuwd wat ik kies :P
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Sluit je aan op een elektriseermachine, 50.000 volt, je haren gaan dan uit elkaar staan, spuit er dan een halve bus fixeer op, haarlak, wacht even en je hebt de wildste look die er is... Over andere middeltjes weet ik niets...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou voor de tweede optie kiezen....past bij je!

Het beste antwoord

wat bij mij werk (al heb ik een eigen krul)

- fohn je haar met een fijne mouse (niet te stevig niet te zwak... dus denk aan bv nr 2 *van alle merken)
- daarna een klei wax (op klammig haar) aanbrengen ( ook meerdere merken hebben dit)
- laatste beetje droog fohnen..
- op de kop hangen (zodat de haren los komen)
- lak ertussen spuiten, niet te veel en op juiste afstand.
(ook hier niet te stevig)

- daarna nog een keer met de handen knedend door het haar en voila..

verder kan je je haar voorbereiden:
- volume shampoo van schwarzkopf is erg fijn
- geen conditiner gebruiken
- verzorg je haar wel goed. (gebruik 1 x in de 2 weken toch een conditiner alleen in de punten en meteen uitspoelen dan heb je meer profijt van je krullen)

verder goed in laagjes laten knippen, dat werkt ook nog.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik gebruik zelf de proset volumelift zilver/licht groene bus. Super sterk nadeel hiervan is dat je het wel goed moet uitborstelen. Maar krullen blijven zitten.

Toegevoegd na 52 seconden:
Ter aanvulling bij het kruidvat en ook bij vele andere winkels te koop.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het klinkt misschien raar maar ik borstel m`n haar nooit, dan gaat het heel erg pluizen en suf zitten. Ik was het gewoon elke avond uit en heb verder ook nooit last van klitten. Ik zal eens kijken! Bedankt voor je tip!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
oke ik ging ervan uit dat je het haar niet iedere dag wast. Wassen is ook goed, als je het er maar weer uit haalt.
Ik ben even de naam precies kwijt, maar heb wel een goede omschrijving: van een dochtermerk van Schwartzkopf zijn er in knalroze verpakkingen fijne stylingproducten. Zelf gebruik ik daarvan graag de spraywax.

Het is precies wat de naam zegt: wax, maar dan in een spray. Daardoor hoef je het niet in je haar te wrijven, maar kun je het gewoon over je haar heen spuiten (wat je haar een stuk minder zwaar maakt dan traditionele wax) en de krullen erin knijpen.

Bij mij blijven de krullen goed zitten, terwijl mijn haar soepel blijft. Het werkt voor mij het beste als ik het niet over droog, maar juist over nat of handdoekdroog haar heen spuit, en het aan de lucht laat drogen terwijl ik regelmatig erin 'knijp'. Dan wordt het lekker wild, zeker als ik mijn haar niet eerst borstel na het wassen.