Zo'n massage-apparaat, met trilband; (bijvoorbeeld een BODY SCULPTURE BM1200 massageapparaat op de site van neckerman of otto)

Bestrijd dat echt vet en cellulitus? Het staat erbij dat dat zo is, maar kan dat?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Mode
2.2K

Het beste antwoord

zover ik weet is het antwoord ja, het zorgt ervoor dat je spieren zich aanspannen en als je spieren aanspannen verbruiken ze energie en gaan ze dus ook vet verbranden. en als het goed is krijg je er ook nog een spieren van! wat wil je nog meer!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Als je het gelooft, dan moet je het beslist kopen... Maar als je weet wat voor invloed dat zulk apparaat maakt, dan laat je het uit je hoofd...

Cellulitus is een opstapeling van vet in je huid, en die laat zich niet wegtrillen... Minder eten en meer sporten dat zijn oplossingen, zo´n trilband niet...

Maar als je erin gelooft dan moet je die beslist kopen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja tuurlijk. Als ik maar hard genoeg 'geloof' dan zal ik ook nooit meer in hondepoep uitglijden..??? Als ik maar hard genoeg geloof dan lust ik vanzelf spruitjes...? Wat een stom antwoord. Geen punten waard, Xinix.
dat helpt nergens voor zo'n apparaat.
ga maar langs een sportschool en vraag het daar maar dan zal je zien dat ze hetzelfde zeggen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hebben ze soortgelijke apparaten niet in de sportschool?
Die apparaten helpen jou niet er is er maar twee die het helpen en dat is de verkoper en de fabrikant [euro`s ]