waar kan ik bh's zonder beugel kopen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode
1.3K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Talloos google maar eens op bh zonder beugel.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je eens in america bent of london . Ga eens naar victoria's secret. Daar zitten de beugel bhs wel goed. Raar maar waar de beugels hier in nl zijn tot 2 cm smaller dan de zelfde maat in america.
Mn moeder had ook een hekel aan beugels. Maar heeft bij jc penny in usa een gekocht en is later op die vakantie terug gegaan naar die keten en heeft er 10 bij gekocht. En ze is er dol gelukkig mee... Niks knelt meer.
HeerVoldemort
11 jaar geleden
Ik had zelf altijd deze:
http://www.hema.nl/winkel/dames-en-heren/dames/sport/sport-bhs/sportbeha-medium-(21745699)?fh_start_index=80 Dat was voordat ik Sapph ontdekte.

Het beste antwoord

Als je er geen vindt naar jouw smaak, dan kan je er één kopen met beugels en deze dan eruit halen(gewoon klein gaatje maken aan zijkant). Dit kreeg ik voor raad in een lingeriewinkel en het werkt prima. Want er bestaan niet zo heel veel modelletjes zonder beugel.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Inderdaad. Dat deed ik vroeger ook wel eens als de beugel eruit was gegaan de andere Er ook uit halen.
Draagt nog altijd goed..
Goeie tip..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Behoud de BH dan nog wel z'n functie? Want inderdaad, als er al iets te vinden is, zou je je oma die nog niet aan laten doen, ik heb dan ook (te) vaak sport bh's
Ritsuka
11 jaar geleden
sportbeha zit toch heel strak? dat zit toch niet lekker als je dat lang aan hebt?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De BH blijft goed, dat heb ik zelf ondervonden. Ik koop wel meestal de voorgevormde BH's.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@ritsuka; valt wel mee hoor. Maar echt charmant zijn ze niet :)

Andere antwoorden (3)

In alle lingeriezaken (Hunkemöller, Livera), bij de grote warenhuizen (V&D, Hema, Bijenkorf) en de goedkopere textielsupers (Zeeman, Wibra, Action) worden ook bh's zonder beugels verkocht.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij de Hema koop ik normaal altijd, maar sinds kort hebben ze alleen maar met beugels, dit lijkt me niet lekker zitten. Zijn die van de textielsupers wel goede kwaliteit?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Die van de textielsupers zijn soms wat minder van kwaliteit, maar daar is de prijs dan ook naar. Maar als je ze op tijd vervangt door nieuwe, zijn het wel goed te dragen, zo is mijn ervaring.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het is steeds meer zoeken, maar ook nog steeds te vinden, +
De Hema en natuurlijk good old V&D. Succes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Beugelbh's hebben andere structuur dan beugelvrije bh's. Waneer je de beugels van een bh uithaalt dan kan deze geen steun bieden. Goede beugelvije bh's zijn verstevigd met moderne naaitechnieken en zijn vaak ook licht gelamineerd. Voor goede kwaliteit (en afwijkende maten) kun je deze adres gebruiken:
http://www.slimwear.nl/beha-zonder-beugel