saldo klantenkaart.

hooi ik heb een vraagje
want ik winkel wel vaak bij de london en ik wil graag een klantenkaart maar ik weet niet waar ik die kan krijgen
http://londonmode.nl/ onderaan staat er saldo klantenkaart als ik erop klik kom ik op dat inloggen enz
maar je kunt het nergens krijgen enz
kunnen jullie mij misschien helpen?
alvast bedanktt!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Mode
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waarom vraag je het ze zelf niet? Die site heeft een ontactformuliertje, en de winkel kan je zelf vast het allerbeste vertellen hoe je aan hun klantenkaart komt!

Het beste antwoord

Voor een klantenkaart moet je even naar de winkel toe. Daar verkopen ze hem voor 5 euro.
Na aankopen in de winkel wordt er saldo bijgeschreven op je kaart en die kun je op de site bekijken. Met de kaart ontvang je korting op de aankopen. Leuk systeem.. het zorgt voor extra klantenbinding.
In de winkel kunnen ze je wel even goed uit leggen hoe de kaart precies werkt. (dit doen ze vast wel 20 keer per dag)

Ik weet niet of je altijd in dezelfde vestiging komt? Zo niet.. , misschien is het handig om bij de aanschaf van de klantenkaart even te vragen waar deze kaart allemaal geldig is. Misschien zijn er uitzonderingen en het zou jammer zijn dat je net bij zo'n winkel (die misschien niet aangesloten is bij deze kaart) vaak je inkopen doet.

Dit had ik een aantal jaren terug met een stempelkaart.. de London in mijn woonplaats deed daar niet aan, maar de andere locaties wel ofzo..

Succes! :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dit kan je gewoon bij de kassa in de winkel vragen. Als je eenmaal geregistreerd bent kun je ook inloggen op de site.