Ja want elastische broeken laten je dunner lijken
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Amadea
11 jaar geleden
Dat is over het algemeen niet waar. Mensen met een maatje meer die een strakke elastische broek dragen lijken nóg volumineuzer, omdat de boel dan uitpuilt.
Een broek die niet te los en niet te strak zit.
Een broek met rechte pijpen.
Te strak is uit den boze, maar ook te wijde kleding helpt je figuur niet.
Geen wijde en flodderige kledingstukken.
Donker: Dus een donkerblauwe spijkerbroek of zwart. De slank afkledende kleur bij uitstek is zwart.
Voor een optimaal resultaat kies je niet alleen een donkere broek , maar combineer je die ook met een donker truitje of jasje. Slanker kan niet!
Ook de juiste materialen helpen een handje. Vermijd dikke materialen als tweed of ribfluweel, maar ga voor gladde, effen en niet al te dikke stoffen.
Draag je broeken lang (zodat je langer lijkt), dus niet op of boven de enkel maar ruim op de schoen.
Net zoals een (echt) lange broek zorgen ook hakken voor een lang(er) en dus slanker silhouet. Kies dus als het even kan, voor een hak.

Nog meer tips vind je hier:
http://www.trendystyle.net/fashion/kledingtips/slankkleden.html