Waarom nemen mensen een tattoo met een oneindigheidsteken?

Staat dit ergens voor? Ik bedoel: dat je ergens 'bij hoort', net zoals veel emo's of gotics een bepaalde stijl hebben met bijvoorbeeld piercings of tattoo's.
Hoort dit bij een stijl? De infinity tattoo?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode
1.6K

Antwoorden (2)

Vaak staat het voor een gebeurtenis. Soms oneindige liefde, een oneindige band o.i.d.
Het kan ook symbool staan voor oneindig trouw aan een club, zanger, vader/moeder e.d.

Alles wat je maar kunt bedenken, hoeft dus niet per se emo of gothic te zijn!

Voorbeeld: infinity tattoo bij personage 'Amanda Clarke/Emily Thorne' in de serie Revenge. Zij heeft een tattoo laten zetten als symbool van de band die ze met haar (vermoorde) vader heeft.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
infinity is gewoon heel leuk. En ik weet eigenlijk ook niet echt precies waarom t leuk is. Maar het staat voor oneindig.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Haha oke, +1
Gewoon leuk :)