hoe weet ik welke maat piercing ik nodig heb?

Ik heb een lippiercing en de meeste websites zijn vrij onduidelijk over de maten. Ik heb een site en daar staan 2 maten aan gegeven om op te zoeken, 1,2 mm en 1,6 mm en dit wordt breedte genoemd. Weet iemand wat hier mee bedoeld word, is dit de breedte van het staafje/ringetje of is dit een andere breedte?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De standaard maat is 1,2 mm
De 1,6 is wat dikker (het staafje) Als je het echt niet zeker weet kun je ook naar een juwelier/ piercingshop gaan en je piercing eruit halen.
Hun zien aan je piercing welke maat je hebt.

Antwoorden (1)

Daar wordt mee bedoelt dat het staafje 1.2 mm dik is.
1.6 is navelpiercing etc.