Weet iemand waar ik een balletje voor een lip piercing kan kopen in Tilburg of Eindhoven?

Sinds twee weken heb ik een nieuwe lippiercing, weet iemand waar ik een nieuw draaislotje/balletje kan kopen. Ik heb een staafje en het maakt me niet uit of ik nou een hele nieuwe piercing moet kopen of alleen een slotje. Ik wil gewoon iets als een kleurtje ofzo. Als iemand weet waar dit verkocht word zou het top zijn, want bij de tattoo shop hebben ze alleen zilver en zwart.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode
1.3K

Het beste antwoord

Die kun je volop kopen bij Tribal Trading

Juwelier, Tattoo & Piercing Studio

Adres:
Korvelseweg 130
Tilburg 5025
Nederland

Telefoonnummer: +31 013-5810650

Website: www.tribaltrading.nl
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
geweldig! dank je wel! hier heb ik iets aan!

Andere antwoorden (2)

Op internet kan je heel veel soorten maten en kleuren vonden. Voor een paar euro nog thuisbezorgd ook.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Vonden is vinden.
Belle nouvelle op de kruisstraat in eindhoven of dragon tattoo in de stad van eindhoven