waar in utrecht kan ik letter kralen kopen in een winkel?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode
1.1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Xenos al geprobeerd?

Antwoorden (2)

De pipoos?
Je hebt ook nog een winkel in een steegje aan de oudegracht, vlak bij de slegte & freerecordshop + vans winkel. Weet alleen niet hoe het steegje+de winkel heet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij Beadies aan de Oude Gracht zullen ze die wel hebben. In ieder geval in de webwinkel.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
daar heb ik al gekeken alleen daar in de winkel vind ik ze niet en op de webwinkel kan ik nergens kiezen welke letters ik wil...