Weet iemand kerstgala jurkjes die lijken op een van deze (zie foto's)?

Deze zijn niet meer voorradig,
Maandag heb ik kerstgala, dus wel graag voor dan bezorgd.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode
1.4K

Antwoorden (5)

hier staan ook leuke modellen die er op lijken
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
http://m.wehkamp.nl/Winkelen/Productdetail.aspx?CC=C21&SC=1A1&KAC=A12&TMFE=1&KW1=&KW2=&KW6=526216&PR=&M=&SM=0&PI=24&ArtikelNummer=430064

Wat dacht je hiervan? Daarnaast heeft wehkamp nog vele andere zwarte jurkjesdie goed ggeschikt zouden kunnen zijn. En ze bezorgen snel. Kijk eens naar de jurkjes van steps, only, zigga etc. Je hebt leuke cocktail jurken van vele merken bij W. Bij veel anderen als H&M zal je het niet op tijd binnen krijgen helaas.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hoop dat deze iets voor jou is: http://www.zalando.nl/vila-ketil-cocktailjurken-zwart-v1021c05x-802.html
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat is ook een leuke idd!
Nelly.com echt een super site! Je kunt ze filteren op merk en kleur etc en het zijn er dacht ik nog net geen 1000. Hier zal er vast een voor je tussen staan!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
U kunt kiezen wat van hier. Ik hoop dat je kunt degene die je wilt vinden. http://www.amormoda.nl/Avondjurken-c17/
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Antoni
11 jaar geleden
De vraag is een week geleden gesteld. Als ik de toelichting bij de vraag goed begrijp, was het gala gisteravond, maandag 17 december 2012... Misschien kan de vraagsteller de link van je antwoord gebruiken voor een volgend gala.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Sorry, ik heb niet gemerkt dat
Antoni
11 jaar geleden
De jurken van de website van je link zijn in ieder geval prachtig! Je hoeft tegen mij trouwens geen "sorry" te zeggen, hoor!