Hoe houd ik de rek in mijn leggings?

Ik heb verschillende leggings van goedkope naar dure merken..verschillende materialen, zelfs een jeans.... en allemaal gaan ze na een paar keer dragen losser om de benen zitten..wat slobberen..
Waar kan dat aan liggen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Mode
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hoi congoleo, ik kreeg net een telefoontje van de jaren tachtig: ze willen hun kledingstijl terug.

Het beste antwoord

Heb je ook al geprobeerd één maat ruimer te nemen? De stof rekt dan wat minder uit, waardoor de kracht er doorgaans beter in blijft. Ik hoor altijd erg goede verhalen over de leggings van Falke.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Alle kledingstoffen waar rek in zit zullen dit probleem vroeg of laat vertonen.het beste kun je ze met de hand wassen en dan plat (op een tafeltje )drogen.Dan houdt je ze het langst mooi.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
voortaan een maatje kleiner nemen waar je jezelf net in kunt wringen, dan zullen ze nooit zo los gaan zitten als ze nu doen, maar waarschijnlijk net precies zoals je wilt! ;)