Hoe kan ik mij verkleden als een typisch fransman?

Morgen heb ik een zogenaamde "franse dag" hoe kan ik mij goed verkleden. Het moet niet te moeilijk zijn en het moet makkelijk te krijgen zijn. -- 29-11-2012 - 19:32

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode
2.7K

Het beste antwoord

antwoord:

alpinopet moet, stokbrood moet en een FLES WIJN!

dat is het, als je het nog hebt is een broek met bretels en daaronder een zwart-wit gestreept t-shirt met lange mouwen nodig om het te vervolmaken, maar misschien is dat teveel van het goede voor je. :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Amadea
11 jaar geleden
Zwart-wit gestreept? Dat is een boevenpak!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ja, dat lijkt erop, nee dit is de outfit van een franse "werkman".
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dank je ik heb er veel aan gehad

Andere antwoorden (3)

Alpinopet op en een stokbrood onder de arm.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Alpinopet kon ik helaas niet vinden in de stad, stokbrood had ik vanmiddag al gekocht. Maar toch bedankt :). ^Rubentje
Het hoeft ook niet zo moeilijk. Een effen bruine of grijze broek, een eenvoudig effen overhemd, instapschoenen, en het belangrijkste: een alpinopet.
Amadea
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dank je, ik doe ook bretels aan voor bij het overhemd, helaas kan ik niet meer aan een alpinopet komen. ^Rubentje
Een beetje sjappie gekleed met droevige hangsnor en als finishing touch, ruikend naar rauwe ui.
De alpino kun je dan wel thuislaten, dat is net iets te veel van goede.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De laat ik zitten en ik doe meer een soort van "Moustache":http://wae.blogs.starnewsonline.com/files/2012/06/moustache.jpg