Heeft iemand een goede tip hoe je leesbril mee te nemen als je boodschappen gaat doen? Zie verdere uitleg

Een bril aan zo'n brilhangertje werkt niet bij mij, hij laat aldoor los. Mijn zakken zijn niet diep genoeg daar past hij niet in. Ik wil niet altijd een tasje meenemen. Bovenop mijn hoofd zoals een zonnebril werkt bij mij ook niet.
Wie heeft de tip?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode
2.3K

Het beste antwoord

Je kunt een Pocket Reader nemen, dat is een unieke, ultra dunne, slim vormgegeven leesbril zonder pootjes, die hetzelfde formaat heeft als een creditcard en daardoor makkelijk past in uw portefeuille. U heeft dus altijd snel een leesbril bij de hand.
Op onderstaande link staat een foto en beschrijving.

Toegevoegd na 36 seconden:
http://www.pocketreader.eu/nl/reading-glasses/pocket-reader.html
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Je kunt een "look over" leesbril nemen. Die zet je gewoon permanent op je neus. Je kijkt eroverheen als je in de verte kijkt, en als je leest kijk je door de bril.

Toegevoegd na 4 minuten:
Er zijn tegenwoordig ook laserbehandelingen die de leesbril overbodig maken ;-)
bamibal
11 jaar geleden
Een brillenkoker?

Je hebt ook van die zachte flexibele brillenkokers i.p.v. die dikke harde. Die past door zijn flexibiliteit beter in de meeste broekzakken, maar je hebt wel eerder kans op schade.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
vouw de bril dicht en schuif 1 poot onder je boord van je trui, shirt of bloes, laat de rest van je bril over je trui, shirt of bloes hangen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik vind dat zelf altijd tricky met voorover buigen, ben zo al meerdere brillen kwijtgeraakt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Jammer.
Er bestaan ook magneetbrillen. Bij de neusbrug zitten magneetjes zodat je de leesbril om je nek kunt kunt hangen. Zie voor een foto bij onderstaande bron.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Waarvoor heb je een leesbril nodig als je boodschappen gaat doen? Laat je leesbril thuis en neem eventueel een kleine loep mee als je de kleine lettertjes op een product wil lezen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
prima idee! plus!
ik heb zelf een licht leesbrilletje, dat past in mijn binnenzak. ideaal. in een andere jas heb ik een borstzak met een rits, werkt uitstekend.