kun je het verschil zien tussen een merk jas die je in het buitenland koopt of in een winkel in Nederland?

ik heb een jas gekocht in het buitenland en nu is deze gestolen. ik vermoed wie deze heeft, maar vraag me af je ook aan de binnen kant van de jas kunt zien of hij in het buitenland of in nederland is gekocht ..

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (2)

Niet waarschijnlijk daar al die jassen in goedkope-loonlanden in Azië worden gemaakt...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Misschien kun je het waslabel bekijken en is die alleen geschreven in de taal van het land waar'ie gekocht is. Hoop voor je dat het lukt!