Heeft iemand misschien ervaring met deze site http://www.uggsoutletonlinenederland.eu? Of deze wel te vertrouwen is? Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (1)

Ik heb veel Uggs online gekocht, die waren allemaal nep, de medewerkers van de hulpdesk hebben allemaal beloofd dat die echt uggs waren. Sommige waren redelijk goed nepperds sommige erg slecht bijv nep bont van binnen of die hoge Uggs erg nauw aan de bovenkant. IK zal nooit van een site kopen waar je ziet EMS of western Union staan Ems is China Post dus 100% dat die uit China komt. De meeste oplichters gebruiken Wester Union om te betalen. Ik weet niet welke oplichters site het was maar ze aanraden mensen om niet te kopen waar Western Union opstaart, en in mijn ervaring hebben ze gelijk. Elke kleding/Uggs site die hebt gebruikt en waar ik heb met een credit card of Western union betaald waren van nep spullen en ik heb mijn geld verloren. Heb bij een paar site met Paypal betaald, daar kan je tenminste een verschil openen, toen heb ik mijn geld terug gekregen.