Waar kan ik een echt goede stijltang kopen voor niet meer dan 50 euro ?

Ik heb ontzettend krullend haar en ik wil echt al heel lang een echt goede stijltang. Ik had er laatst een gekocht maar die was niet goed genoeg voor mijn haar, na twee uur was mijn haar EINDELIJK stijl en ik liep naar buiten en het was weer gelijk krullend. Ik was laatst bij een vrienden en die heeft een CHI stijltang en mijn haar werd toen super stijl en bleef ook gewoon buiten stijl. Dus ik wil nu ook heel erg graag een CHI stijltang maar die zijn niet echt goedkoop. Ik wil er eigenlijk niet meer dan 50 euro aan uitbesteden. Heeft iemand misschien goede tips of websites of andere hele goede stijltangen voor niet veel duurder dan 50 euro?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode
2.3K
Amadea
11 jaar geleden
Wil jij nou je haar een bepaalde stijl geven, of bedoel je dat je graag steil haar wilt hebben?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb je marktplaats al geprobeerd
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik zal even gaan kijken op marktplaats heel erg bedankt Selcan. En Amadea ik bedoel mijn haar steil.

Antwoorden (8)

je zou hier eens kunnen kijken en vergelijken ,van af 40 euro en duurder
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Misschien zit je hier niet op te wachten maar je kunt er overdenken om een tijdje te gaan sparen. Ik heb ook een chi en het is inderdaad veel geld, maar je vindt geen betere. Ik heb er geen spijt van dat ik twee maanden geleden er een heb aangeschaft. Wil je niet sparen dan kun je altijd bij vergelijkingssites kijken of verschillende fora. Voordat ik de chi had gekocht had ik een tang van 'princess' van de kijkshop. Prima tang en werkt ook op mijn haar (ik heb lang dik krullend haar). Ik geloof die tang toen rond de 30 euro kostte.
Gr. En succes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
bij het kruidvat hebben ze ook allemaal stijl tangen en die zijn volgens mij ook wel goed, maar anders zou ik inderdaad iets langer gaan sparen. en voor de CHI gaan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Op deze site staan een heleboel stijltangen met reviews en beoordelingen. Die varieren tussen de 20 en 100 euro.
Ik vind persoonlijk die van remington erg goed.
Ik heb de Remington S9950, die kost rond de 50 euro.
Als je op de link klikt zie je alle tangen staan.
(En zoals de andere al zeggen, als je echt een goeie wilt, zal je moeten sparen voor de CHI stijltang)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb zelf ook een enorme bos krullen en heb toen een wat duurdere stijltang van Remmington bij de kijkshop gekocht. Daarmee ging het stijlen goed. Vriendinnen van mij die soms de stijltang bij mij pakten vonden het altijd 'de beste stijltang die ze ooit hadden gebruikt'.
Ik stijl mijn haren inmiddels niet meer, en heb het ding amper gebruikt dus ik weet niet hoe het zit met de kwaliteit van Remmington.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik zat net te kijken op de site van de blokker en toevallig kwam ik bij de stijltangen uit. het verbaast me wat voro goede en goedkope tangen zij hebben!
Bij de blokker heb je een goede stijltang tussen de 15 en de 30 euro, dus ik zou daareven een kijkje nemen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Stijltangen van Babyliss en Braun werken onwijs goed, deze heb je in verschillende prijscategorieën. Ze zijn online en bij bijvoorbeeld de expert te koop

http://www.babyliss-shop.nl/producten/categorie-straighteners/#gclid=CLW9jqv73bMCFUON3godARoAeA
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik heb mijne bij blokker gekocht, je hebt hem ook gewoon bij kruidvat en vast en zeker ook gewoon mediamarkt. was maar 20 of 30 euro en werkt perfect. een paarse van Carmen is het.