Wat voor horloge merk droeg Willem Holleeder tijdens collegetour?

Ik draag zelf een luxe horloge en ben benieuwd van welk merk dit grote opvallende horloge is.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode
2.7K

Antwoorden (2)

Amadea
11 jaar geleden
Amadea
11 jaar geleden
Het komt uit Amsterdam....
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Daar wil je toch niet dood mee gevonden worden als zo'n crimineel het om zijn poot heeft.....
Amadea
11 jaar geleden
Het komt echt uit Amsterdam, en de directeur heet Marcel Dierkes. Lees hier maar: http://www.otumm.com/about/
Amadea
11 jaar geleden
Ze worden sinds dit jaar gemaakt, met hulp van Zwitserse ontwerpers. Die hulp zal vermoedelijk flink betaald worden.
Amadea
11 jaar geleden
De strategie zal zijn dat ze reclame maken met bekende personen die het dragen, en zo hopen dat het ook een wereldmerk zal worden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@John : nee, dat is niet de vraag inderdaad. Ik geef dan ook geen antwoord. ;)
Ik uit alleen mijn mening dat ik met een dergelijk 'rolmodel' als reclame nogal mijn vraagtekens zet bij wat voor doelgroep dat merk daarmee wenst te bereiken. Fatsoenlijke mensen zullen er niet dood mee gevonden willen worden. Ze zijn trouwens spotgoedkoop zie ik. Echte dure merkhorloges begínnen rond de 5000 euro tot een veelvoud daarvan.
Het horlogemerk Otumm Watches heeft Willem Holleeder ingezet als 'model'. Op de website van het horlogemerk poseert Holleeder met een uurwerk van het merk.