Hoe heet dat merk die er zeg maar ongeveer zo uit ziet )( ?

Toegevoegd na 8 minuten:
Heb foto van merk gevonden

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode
1.2K
Amadea
11 jaar geleden
Welke soort mode of accessoire betreft dat dan?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kleren, petten en schoenen enzo

Antwoorden (4)

Lastig zonder plaatje. Als het echt twee C's zijn die elkaar een stukje overlappen (een gewone en een gespiegelde) is het Coco Chanel, maar net als veel andere merken is ook dat veel geimiteerd door neppers die er een beetje op moeten lijken maar het net niet zijn. Daar doet je omschrijving aan denken.

Toegevoegd na 8 minuten:
Het plaatje dat je ziet oogt wel even anders, al lijkt het er op. Dit is het logo van Quicksilver DG. Wel lastig om er iets over te vinden trouwens.

Toegevoegd na 11 minuten:
Sorry; DC natuurlijk. En dan vind ik ook meteen meer ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb nu plaatje ervan
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zie het; ken het merk maar kan er weinig over vinden op Internet, omdat alleen Quicksilver en alleen DG ook merken zijn.......
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dankjewel!
Amadea
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dankjewel!
DC
DC Shoes is een Amerikaanse bedrijf gespecialiseerd in het fabriceren van kleding voor extreme sporten zoals skateboarden, motocross, snowboarden, rallyracing en surfen. DC is opgericht in 1993 door Ken Block en Damon Way. Oorspronkelijk stond DC voor 'Droors Clothing Footwear', maar tegenwoordig heet het merk simpelweg 'DC Shoes'.

De producten van DC Shoes kenmerken zich door wilde prints, uitzinnige kleuren en een hoog draagcomfort. Veel bekendheid krijgt DC door rallyrijder en mede-oprichter Ken Block met zijn Gymkhana-filmpjes op Youtube. Block oefent hierbij op afgesloten terreinen, in kleine ruimtes en krappe bochten en laat zijn bijzonder spectaculaire rijkunsten zien.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dankje!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zulke vragen vind ik altijd leuk!
Ik vond dit plaatje.

Eronder staat DC SHOE CO USA.
Plaatje bij antwoord
Antoni
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dankje!
Antoni
11 jaar geleden
Graag gedaan!