Wat moet je op Nike Air Force 1 smeren/spuiten zodat ze langer meekunnen?

Ik heb Nike Air Force 1 schoenen gekocht bij de Footlocker hij zei dat ik er een of ander spul op moest smeren maar ben vergeten wat het was. Het was geen spray maar iets van plakkerig wit spul. Hij zei dat de schoenen dan veel langer mee kunnen. Weet iemand hoe dit spul heet/waar het te koop is?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode
6.7K

Het beste antwoord

Je kan bij Footlocker ook een spray kopen , kost €6 tot €7.
Ben alleen de naam kwijt.
Als je die op je schoen sprayt ziet je schoen er (op langere termijn) beter uit.
Of ze daadwerkelijk meegaan weet ik niet, ik hou er altijd slechts slijtage aan de zool/onderkant over.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
oke bedankt!!