Als ik een driehoekige plug in mijn oor doe, kan ik daarna dan nog gewoon een ronde plug er in doen of past dat dan niet meer?

Ik heb 12mm tunnels in mijn oor en ik wil graag afwisselen tussen ronde en driehoekige plugs. Mijn vraag is dus; kan ik deze gewoon afwisselen of kan ik als ik een driehoekplug in heb niet meer terug naar een ronde?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode

Het beste antwoord

jazeker, de menselijke oorbel is bijzonder flexibel, hoewel de driehoekige plugs na verloop van tijd perfect aan zullen sluiten kan je altijd weer terug naar rond, misschien moet je dan terugstappen naar 10MM om je oorlel even rust te geven maar het kan hoe dan ook
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
bedankt voor je antwoord, ik ga het binnenkort proberen!

Andere antwoorden (1)

Ik denk dat dat dan wel past. ik heb zelf ook plugs, alleen nooit driehoekige ingehad. maar ik denk dat als je gewoon de goede maat in hebt, je daarna wel gewoon weer ronde in kan doen.