Als ik een jurkje aan heb dan zie je van die vetjes bij mijn bovenarm, hoe kan ik die goed wegwerken?

Ze zitten ongeveer bij me bovenarm / oksel.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (3)

Zorg allereerst dat het jurkje de juiste maat is en bij je figuur past. Als het te strak zit heb je automstisch een soort vetkwab.
Daarnaast is het een kwestie van gezonder eten, op je porties letten, meer water drinken en meer bewegen.
Cardio en krachttraining doen, armspieroefeningen etc.

Toegevoegd na 2 minuten:
Je kunt niet garanderen dat het vet als eerste op je armen verdwijnt, maar als je dit vol houd ga je zeker effect merken binnen een paar weken.

Toegevoegd na 8 minuten:
En gezond eten is niet 2 blaadjes sla en een cracker he.
Gewoon meerdere maaltijden eten met volwaardige voeding. Veel groente, wat fruit, eiwitten, volkoren producten etc. Gebruik de zoekfunctie op deze site voor meer tips.
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dankje
Heel vaak komt dit door een niet-passende BH. Een goed aangemeten BH scheelt een heleboel in de kwabbetjes :-)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Veel vrouwen hebben ditzelfde probleem. Een goede bh zoals al eerder gesuggereerd doet inderdaad wonderen. Een andere tip is een corrigerend hemdje mét mouwtjes. Trinny en Susannah hebben er nu 1 in hun collectie opgenomen. Te koop bij Shoeby of online bij www.corrigerend-ondergoed.net/trinnyensusannah