Hoe vallen Nike's kwa maat?

Normaal heb ik 39/40. Voor All Stars heb ik maar 39 en voor Adidas schoenen 40,5. Welke maat moet ik voor Nike's hebben?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode
4.7K

Antwoorden (3)

Met maat 40 (in jou geval) zit je altijd goed. Ik heb zelf ook nike's en het is gewoon de maat die ik heb. Misschien is dat per model verschillend, maar dat is een kwestie van passen en even op de neus drukken om te kijken waar je grote teen zit. (1 á 2 cm ruimte in het voorste gedeelte) Loop er een klein stukje mee en voel het, of ze goed zitten dan ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit is ZEKER per model verschillend! Ik heb de ene keer maat 38 en met een ander model weer maat 39.. Je kunt ze het beste passen in de winkel .
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nikes zitten smal. Adidas is voor bredere voeten.