hoe krijg ik whiteboard marker op alcoholbasis uit mijn kleding?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode
6.6K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Is het witte of gekleurde kleding en wat heb je al geprobeerd?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
lichtere spijkerbroek en een grijze trui
nog niks geprobeerd
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Vraag eens bij de drogist, die heeft vast zo'n serie vlekkentovenaars voor allerhande vlekken. Ik denk dat er wel een bij zit voor je marker.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wel uitkijken met dat soort spul. Het wil nog wel eens erg agressief zijn voor de kleding. Ik zou het eerst met alcohol proberen en dan met de gewone was of evt. met een standaard voorwas middel. Die whiteboard zooi is doorgaans een stuk minder hardnekkig dan permanent markers.

Het beste antwoord

Normaal moet u dit met alcohol zelf eruit krijgen.
Eventueel met brandalcohol voor de fondue of gewoon met deodorant als u het voorgaande niet in huis heeft.

Over de vlek gieten en met keukenpapier opdeppen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik durf je niks te garanderen, maar wij gebruiken vaak "Dasty" van de Wibra. Dit middel kan heel veel schoon krijgen zonder dat het schadelijk is voor bijvoorbeeld kleding. € 1,79 per fles.