Heb kleding gekocht voor € 180 en 3 dagen later geeft winkel 20% korting. Heb gehoord dat ik dan wettelijk gezien toch recht heb op die korting?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (2)

Nee, u heeft geen recht op die korting. Wel kunt u vragen of u die korting nog kunt krijgen met de bon van drie dagen geleden, want het was wel zo aardig geweest als het personeel u had verteld dat die kleding over een paar dagen zou worden afgeprijsd.
Een mogelijk andere manier: Als u bij die winkel de kleding mag terugbrengen en u krijgt geld terug, dan kunt u die kleding wel weer met de betreffende korting kopen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Goeie tip idd. Gewoon terugbrengen en opnieuw kopen.. Dan moeten ze wel..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik schreef ook: Een MOGELIJKE andere manier
Nee. Je bent de overeenkomst aangegaan tegen de voorwaarden die golden op het moment dat de kleding nog duurder was: de winkel bood de kleding aan tegen euro X en daarmee heb je ingestemd.