Waar vind ik baggy joggingbroeken (voor bijv. streetdance) in grote damesmaten?

Voor mijn danslessen zoek ik een baggy (dus ruimzittende) joggingbroek met print in maat L of XL. Overal al gezocht, maar helaas, blijkbaar zijn deze broeken alleen voor de slanke dames onder ons gemaakt?! Via google kom ik op steeds dezelfde webshops uit met veel leuke geschikte broeken, maar slechts in kleine maatjes. Ongelofelijk. Zie afbeelding voor voorbeeld.

Picture for question
11 jaar geleden
in: Mode
1.8K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je hebt ze zonder print in grote (mannen)maten voor ongeveer €8 bij Bristol bijv [is sowieso niet echt een verschil tussen vrouwen- en mannenmodel?]. Ideetje: zelf (laten) bedrukken, als je er per se een print op wil?
Sonaya
11 jaar geleden
Ja heb ik al gekeken, daar komen de foto's ook vandaan. Hebben er maar een paar in hooguit maat L helaas. Terwijl ze zoveel van deze broeken hebben :(. Toch bedankt.
Sonaya
11 jaar geleden
Sorry, bovenstaande reactie van mij heb ik verkeerd geplaatst, moest bij de reactie van een ander :). Zonder print vind ik ze genoeg, maar wil graag die van het merk DNGRS of soortgelijk. Thnx

Antwoorden (2)

ik weet niet of je hier al hebt gekeken daar zitten toch grotere maten tussen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Sonaya
11 jaar geleden
Ja heb ik al gekeken, daar komen de foto’s ook vandaan. Hebben er maar een paar in hooguit maat L helaas. Terwijl ze zoveel van deze broeken hebben :(. Toch bedankt.
Bij de H&M op de sportafdeling, daar hebben ze altijd een ruime keuze aan baggy broeken in zowat alle maten, vaak ook nog met print.