Welk ondergoed willen mannen dat vrouwen dragen?

Wat vinden mannen nu net mooi of niet mooi aan slip, string, tanga... Wat zou jij willen dat vrouwen dragen en vooral, wat ze liever niet moeten dragen.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Mode
5.6K

Het beste antwoord

Mijn partner mag dragen en uitdoen wat ze wel...

Ik zeg heel vaak het volgende tegen haar: Ik hou van jou niet om wat je doet, maar om wat je bent... Dus daar hou ik me niet mee bezig, met wat ze aantrekt of uitdoet...

Ik hou van haar om wat ze is, niet om wat ze doet...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat lief ;) +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
da's een mooie !
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1...respect!

Andere antwoorden (10)

Ik vindt zo iets wel mooi hoor.
En sexy...
De rest vindt ik wel overdreven, en heel erg enthousiast.!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gaat het om de verpakking of wat erin zit, Babyfaced?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
allebei maat.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Is dat Selma Hayek?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
idon'tknow
Niets.....
Of zo klein mogelijk, dan sugereert dat 'niets'
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben wel verkikkerd op de string en hipster, deze accentueren de billen op een goede manier.

Verder hou ik niet van saaie katoenen slips, doe dan maar met franjes.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vind die juffrouw van babyfaced wel goed gekleed, maar ze moet wel zelf bepalen wat ze aantrekt, daar moet je je als man niet mee bemoeien.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Even er vanuit gaande dat je het niet over 'gewoon' dragen hebt, maar meer met de gezamelijke uurtjes ingedachten..?

Alles wat voldoende verhullend is om de gedachten & ideeen ruimte te geven, maar nog wel zoveel vrij geven dat er reden tot fatasie is. Het eerder genoemde witte katoenen onergoed is natuurlijk niet nummer 1 op de wensen lijst. Babyfaced heeft een mooie combo gevonden. Maar zelf vind ik een uitgewerkt kanten setje ook erg mooi om te zien.

Uiteindelijk is het mooiste hetgeen waar de vrouw zich op gemakt in voelt. Anders wordt het aangetrokken als 'toneelstukje' en dat wordt onbewust meteen opgemerkt. En daardoor minder aantrekkelijk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn man zegt altijd :"trek aan waar jij je goed in voelt" ,als het goed is gaat het uiteindelijk toch weer uit ;-) en doe je je ogen dicht als je weer gaat slapen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ha, die Mmm;

Vooral niet; te groot met bloemetjes en wol.
Vooral wel; mooi klein rood of zwart satijn of zijde met subtiel kant.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ga eens een keer met je vriend naar christine le duc en gewoon samen kijken wat jullie mooi vinden.
Als jij je er mooi in voelt Ben je dat ook.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Laatst hoorde ik van een man dat die het liefst zag dat vrouwen een string droegen omdat je dan de billen mooi kunt zien anders vallen ze zo weg zei hij. Daarna antw. hij wel van een vrouw moet zich er wel prettig bij voelen. Anders straalt ze ook niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
vrouwen moeten zelf weten welk soort ondergoed ze dragen,wat mannen mooi vinden of juist niet ligt aan de persoon die het draagt, sommige vrouwen zouden geen string moeten dragen omdat het niet mooi uitziet(dan zie je dat ze er een dragen omdat de mode dat voorschrijft niet omdat ze het zelf fijn vinden)en dat geld vooor alle ondergoed,het moet passen bij de draagster.soms is een boxer mooier soms een string en soms zelfs een eenvoudige witte onderbroek,hoofdzaak is dat het er verzogd uitziet.