hoe dik milimeter zilverdraad kan door de gaatjes van de oren?

Ik zag oorbellen op een site en die zijn 0,4 milimeter dik draad.
Ik heb een keer oorbellen opgestuurd gekregen en die waren 0,8 milimeter dik en die vond ik zo iel.

Ik vind dezelfde van dikker draad mooier, maar tot hoe dik draad kan bij iemand door de oren? IK bedoel bij iemand die al jarenlang gaatjes heeft en nooit zware oorbellen draagt waardoor die gaatje opgerekt zijn.

Weet iemand tot welke dikte zeker door de (niet opgerekte) gaatjes kan? Het zijn oorbellen die helemaal van 1 draad gemaakt zijn. Dus het draad bij de oren is dan niet dunner. Ik hoop dat ik het goed uitgelegd heb.

Want als ik doorgeef welke dikte ik wil en het gaat niet door de gaatjes van de oren dan heb ik er niks aan. Maar te dun vind ik weer niet mooi

Gonna

11 jaar geleden
in: Mode
1.3K

Het beste antwoord

Ik geloof dat er op 1,2mm geschoten wordt.